måndag 3 januari 2011

Skolpirr


Lek med bästa Newton

Vaknade imorse å vägrade vakna, haha. Var så seg, drog upp Newton i sängen å tvångsgosade med honom tills han somnade om så jag fick ligga kvar en extra timma!<3 Men sen när vi väl klev upp å kom ut fick han sig lite lydnad å massor med lek! :)

Jag är så pirrig för skolstarten om en vecka, det är inte långt kvar nu! Snart är jag student! Yaay! Har fixat in csn-ansökan idag.. om det blev rätt vet jag inte, ska ringa senare i veckan å kolla om jag måste komplettera med någon (hoppas inte!). men jag liksom antar att de har kvar mina betyg å sånt sen sist. Pirr pirr! Underbara Lynn lånar mig en del böcker oxå, heelt fantastiskt! TACK LYNN!

Nej, nu ska jag knöla ner mig i soffan med popcorn å hallonsaft.
(Den saknade kartongen är hittad å det känns hela tiden bättre å bättre i lägenheten!)

1 kommentar: