söndag 2 januari 2011

Stekpanna

Mitt hem börjar se ut som ett hem å inte som ett kaos av kartonger! :)
Newton ligger nöjd på rygg i soffan, det verkar som att han trivs. Det är ovant att bo i lägenhet, alla ljuden från trapphuset och sånt, men vi vänjer oss nog snart. Mim kökslåda är borta, kartongen med stekpanna, skålar, durkslag å bestick. Suck! Jag har hittat de stora knivarna, en kastrull å plastbestick (det som jag hade när jag bodde i husvagn för nåt år sen!) så mitt kök är inte riktigt så fullständigt som jag vill att det ska vara.. måste hitta karongen! (Hoppas den inte är i Norrköping!)

Nej, nu ska jag koppla in TV:n (fick en 22"platt-Tv av Johnny i julkapp!) å sen ta med mig Newton ut på promenad -vi ska till kollektivet å städa ur stugan...

Skrammel å häjj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar