lördag 29 januari 2011

Solsken och huvudvärk


Solen skiner och det är cirka -1° Så vi tog en morgonpromenad på över en timma, jätteskönt! I vanliga fall är morgonpromenaderna snabbt avklarade för att jag inte är någon super-morgonmänniska.. Men just idag var det ju så härligt! Vi passade på att träna lite möten, Newton fick leta godis (leverpastejsbitar), öva trix i en korsning med mycket folk som passerade och klättra i snödrivor. Nu sover han gott under vardagsrumsbordet. Mannen i mitt liv. wow <3

Huvudvärken från igår sitter fortfarande i idag och min näsa snorar (Fräscht?!). Förhoppningsvis så utvecklas det inte mer än så och jag är frisk och pigg (Huvudvärksfri!) på måndag. Vilken tur att jag lyssnade på kroppen och inte åkte till Delsbo som planen var. Hade hoppats på att få träffa Bevackrelse denna helg, men nu med facit i hand - eller Huvudvärken i huvet - är det nog tur att jag stannade hemma. Det blir en lugn dag, Panodil, promenader och lite mat. Det tror jag är lagom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar