söndag 9 januari 2011

Medicinsk grundkurs


Imorn är första dagen i skolan. Aaaaaah! Haha, jag är både nervös på det där lite pirriga sättet och på det där jobbiga sättet. Hur ska det gå? :O Boken Lynn skickade har hunnit komma iaf (Tack igen!<3), "Medicinsk grundkurs" -så jag är redo. Nåt som verkligen känns skönt är att det verkar som att vi läser en kurs i taget, inte alla på samtidigt. Det känns riktigt bra. Blir nog lättare att hålla fokus då. Hoppas jag klarar att hålla tempot bara. Puh.

Ikväll har jag haft kollektivet på besök i mitt nya hem. MITT HEM (måste säga det högt ibland) :) Jättetrevligt, jag bakade kärleksmums innan, så vi fikade å pratade bort nån timma. Nu är både jag å Newton trötta, han snarkar redan på sin bädd. Själv sitter jag nu i soffan, inlindad i en filt, har några tända ljus å dricker lite kvällste. Imorn är jag student. STUDENT! Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar