tisdag 5 maj 2009

Braheskolan Visingsö, Igen!

Jaha då har jag bestämt hela min framtid. Eller ja, iaf fram till 20:e November :P
Jag ska tillbaka till Visingsö 10 Augusti. Haha. Inte samma kurs som i höstas utan bara Irländsk folkmusik heeela hösten. Känns asnice. Låter som att klassen blir på över 10 pers å med en ganska bred instrumentsättning. Känner mig peppad!

På söndag ska jag på anställningsintervju för ett jobb på McDonalds. Jag vet, McDonalds, wtf Ida! Men vad fasen det kan väl bli skoj å en bra erfarenhet tänker jag. Jag hoppas faktiskt på att dom säger att jag gärna får jobba där i Juni å lite kvällar i Juli, det skulle vara helt perfekt! Har man jobbat på donken så läre det vara lättare att få jobb på caféer å sånt. Å så kommer det se bra ut på mitt CV att jag faktiskt klarar ett sånt stressfyllt jobb å så, det tror jag vore perfa! Plus att det blir en massa extra cash i min sparburk att jubla över.

Varit å flängt på internet igen å fått för mig att Au Pair vore roligt ett år. Funderar på att söka. Men vet inte än. Ska gå Visingsö först å sen bestämma mig. Högskola eller Au Pair i USA ett år?

Min Mor har varit en riktig pärla å gett mig resebidrag så Anna-Panna kan komma hit, antingen Torsdag eller Fredag dyker hon upp i sin räzer :D

Nu ska jag lägga mig i sängen å se på en film tills jag somnar, försa natten helt ensam inatt, inte ens Njuton-tuton är här! :S

4 kommentarer:

  1. Klart du kan sova själv....stora tjejen. Hoppas u och Pannan får en jättedunderhelg.

    Hm Usa ja vad ska jag säga. Tror det vore en jätteutmaning och jättekul. Remember Australia...
    Passa på medan du kan det är ett bra motto.

    Mamma

    SvaraRadera
  2. Irländsk folkmusik, vad härligt! :)

    Läste att du letar billig dammsugare, kolla ÖB, där har de dammsugare snorbilligt som är rätt bra. Jag och sambon har fyndat en sånn.

    SvaraRadera
  3. Tackför att du finns mor. Ja det är jusst det mottot jag försöker tänka på. Vill ju göra en massa galna saker å då kan det vara bra å göra dom innan jag sitter på högskolan i 4 år å innan fast jobb å så kanske..? :P

    Tack för tipset My. Tror dock att mamma hittat en extra i sin garderob jag kunde få erövra :P
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Är Braheskolan bra? :)


    // www.lanjas.blogg.se

    SvaraRadera