måndag 18 maj 2009

Har haft en förvånansvärt bra dag

På bilden ovan är jag å en 10 veckors Newton ;)

Den började i kaos å med tårar. Ligger så sjukt mycket efter i matten :( Har ringt min mattelärare som bett mig hålla ut, kämpa på säger hon. Får du IG på proven så har du chansen att göra om dom inom ett halvår. Andas å ta det lugnt sa hon. Saker ordnar sig alltid försöker folk säga till mig, jag får panik å sen ordnar det sig ändå :P

Kl 13 var jag på anställningsintervju på Lustigknopps demensboende. Jag fick det timvikariat jag var på anställningsintervju för! Så jag ska på intro-vecka redan nästa vecka sen får jag timma hela sommaren så fort dom behöver folk :D Grattis till mig. Efter anställningsintervjun blev jag bjuden på Kinamat av Johnny <3>

Hem å plugga, iväg till Johnny å så blev det kräm å mackor till middag. Orka dieta idag! :P ? Sen såg vi lite på TV å kramades å sen körde han hem mig till mig så jag kan fortsätta plugga.

Newton tuton har blitt så stor har jag kommit på idag titta på honom som liten:





1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren, vad glad jag blir! :)

    Och skamkänslan är pinsam så här i efterhand men innan visste jag inte bättre.. Självinsikt är bra. =) De är verkligen underbara!

    Jag har praktik där, så vet inte hur man får jobb. Men de är tre stycken som jobbar där, men en går i pension till jul. Så om du är sugen (om det var det du tänkte på) att söka så kan du alltid kolla om det går att söka dit. :D

    SvaraRadera