fredag 8 maj 2009

Iduuuus...Anuuuuus! :P

Galenpannan på bilden är Anna, idag kommer Anna-Panna! :D Jag somnade kanske vid tre inatt (sovit själv i lägenheten å fick chokladbud vid 2!), men sen sov jag då som en stock tills klockan ringde vid åtta, slog på telefonen å somnade i samma ögonblick igen. Vaknade vid nio av att Johnny å Newton stod i trapphuset å ville ha pussar innan dom for till jobbet <3

Nu har jag ätit frukost, diskat gårdagens disk, quizzat på facebook å snart ska jag ta tag i snabeldraken å röjja av lite här, har fått en egen dammsugare av mor! Så nu skare bli fint tänkte jag då :)

Idag kommer Anna-Panna!, jag längtar!

2 kommentarer:

  1. Snabeldraken var ett nytt namn.Ida nu får du ta och regga dig på nya Bälgpolarsidan.Skriv i webläsaren http://www.balgpolarna.com. Jag håller på att utforska sidan för fullt.Den är bra mycket bättre än den gamla
    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Hallå madame! kola datumen jag mejlade och återkom...Arkösunds hotell vill ha underhållning.../kram Patrik

    SvaraRadera