tisdag 12 maj 2009

Röst-tröst?

Huga, pratförbud verkar vara det enda som ska hjälpa mot min åkomma. Jag har tappat rösten!
Har försökt att prata så lite som möjligt idag. Men det är inte lätt när telefonen ringer varm hela tiden.. Men nu är det klippt, ingen röst kvar att skryta med inte, så nu blir Idan tyst i några dagar. Svarar därför heller inte i telefonen för er som ringer tills rösten är tillbaka, smsa istället.
Var dum nog att sjunga å skråla på båten tills rösten verkligen inte hördes längre å då tog jag i ännu mer. Idiotiskt, roligt å sant. Så nu blire tyst, tyst, tyst. Inte bra, spelning imorn, Thea får sköta snacket å Sången. Blir nog bara till å spela kan jag säga!
Nån som vet nån bra huskur för att få tillbaka rösten?

2 kommentarer:

  1. Jeanette Svalstedt13 maj 2009 kl. 11:42

    Hej Ida!! Kul att hitta dej! Det verkar som om du har ett gott liv, sånt känns alltid bra! Har inte hunnit läsa så mycket än, men jag ska lägga din blogg i favoriter...
    Kramar från Jeanette (Hannas mamma) (i Bergsjö alltså...)

    SvaraRadera
  2. Oj,Hej Jeanette! :D
    Gud vad länge sen, å vad roligt att höra av dig! :)Jodå, livet lunkar framåt fint här i Dalarna, hur har ni det i Bergsjö?
    Kramar, Ida

    SvaraRadera