måndag 25 maj 2009

oh detta liv.

I fredags tog jag och Johnny beslut. Jag hade nog redan tagit beslutet så när jag gråtandes ringde honom var det för att få fram att vi hädanefter skulle vara vänner. Det är vi nu. Inget mer. Bästa vänner. Det hoppas jag innerligt att vi förblir.
Jahapp så var man singel då. Konstigt. Känns som att vi alltid varit tillsammans, det har varit två underbara år.
I lördags hade jag två spelningar. Livet måste ju fortsätta sägs det. Klockan fyra var det bröllopsspelning i Falun, i svensk folkdräkt. Klockan nio började spelningen i Norrköping med mina favoriter, älskar att spela med dom. Gôtt att vi har fått in lite spelningar i sommar nu! Å där vare i skotsk/Irländsk folkdräkt (Kilt) :D

Ikväll har jag jobbat för första gången nånsin. Jag har tjänat pengar från 16-21. Coolt va? Jag har ett timvik på demensboendet Lustigknopp, astrevligt :) Jag var så nervös innan så jag trodde jag skulle gå under. Men nu så här efteråt å när jag efter ett tag släppte nervositeten insåg jag att gamla människor är fina och underbara och jag trivdes jättebra. Nu ska jag sova. Haha blev sjukt trött efter jobbet, har sovit en stund på soffan redan :P Imorn blire plugg å sen jobb ^^

Saknar Anna. Och skulle sannerligen behöva henne här nu. Det är mycket som inte är lätt. Inte lätt alls. Gonatt. <3

1 kommentar:

  1. vad fin du är smultronet! :) jag saknar dej med, skulle behöve en smäll på käften tror jag ! :) <3

    SvaraRadera