tisdag 5 maj 2009

Sjukdomar å köksbord

Mor är sjuk, inget köksbord idag heller med andra ord. Går tydligen magsjuka i Siljansnäs å nu har hon fått den, uff, bara jag slipper!

Fortsätter äta maten i vardagsrummet. Nån som har en billig, bättre begagnad dammsugare att sälja mig förresten? Får en sån har jag inte heller, å Newton fäller ganska mycket just nu vilket innebär att det nu efter fem dagar i lägenheten ser ganska smutsigt ut :(
Syndade igår, jag vet, första dagen på dieten å jag syndade. Men wtf. Ska dieten hålla så kan jag ju inte ha choklad ståendes i kylen å dreggla över. Så ja gjorde en insats å åt upp den. Nu har jag varit på en liten morgonpromenad (tur man har hund annars hade jag aldrig kommit ut på morgonpromenad!) ätit min frukost-omelett och ska läsa lite svenska.

Hoppas ni får en bra dag.
Min har hittills ärligt talat inte varit särskilt perfekt.

2 kommentarer:

  1. Hej Ida! Här är det fler som syndar.Har ätit upp en dubbel Dajm idag. Gött,gött!
    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Hej Maud!
    Fasen vad gôtt å höra! :)
    Kram till dig!

    SvaraRadera