torsdag 7 maj 2009

Köksbord å galen lillebror :)

Dagen idag har varit rörig, trevlig, mysig och lite syndig :P Vaknade vid åtta imorse med vägrade kliva upp för mina ögon ville absolut inte slås upp å skåda världen, så jag sov till halv tio istället, skönt och välbehövligt!

Tänkte att jag skulle in å träna afro klockan tolv så jag pallrade mig till bussen å for dit. Då var det bara jag å en till tjej där så Afron blev inställt, det var ett spinning-pass på samtidigt, men jag har provat det några gånger. Det är ganska roligt men mitt knä blev inte överförtjust direkt! Så då tänkte jag lite positivt, lämnade dom oanvända träningskläderna i ett skåp på MåBättre å planerade att gå på Body Combat 17.30 iställlet. Men hur tänkte jag då? Min mor å lillebror Robban (den coola snubben på bilden!) kom över vid halv fyra med köksbord å andra fina å bra saker till lägenheten, lite dukar å koppar å skålar handdukar å sånt :) Så for vi å käka (nu kommer vi till syndandet) det blev rödspätta med remouladsås å pommes. Jättegott! Man ska ju inte va alltför hård på sig själv så jag mår faktiskt inte dåligt nu efteråt! Inget dåligt samvete här inte. Ska ju dricka i helgen oxå, Anna-Panna kommer hit å på lördag äre tjejfest. Så ny kula på måndag ;)
Nu har dom ganska nyss åkt och jag kom på att BodyCombaten var nog ganska slut, eller vad tror ni? Haha. Nu ska jag ta mig en bok å krypa ner i badkarlet en timma (Jag har badkarl!!) å sen blire TV-soffan i mjukisbyxor å täcke :)

2 kommentarer:

  1. Lillebror skrattade gott!!! Mamma tyckte det va tur att hon inte va på bild. Tack för en trevlig stund.'
    Mamma och Robban

    SvaraRadera
  2. Haha, tack själva! :) Roligt att ni båda var här å kikade in. :D

    SvaraRadera