måndag 11 maj 2009

Fy faen idag er det slitsomt!

Riktigt kämpig dag! Off. Men helgen har varit fantastisk :)

I fredags kom Anna hit, vi började fint med en tur på myrornas å sen vart det en halvtimmas asgarv på systemet innan vi gick ut därifrån med en varsin rejält fylld kasse med öl (vi skulle bara ha en varsin å chilla hela helgen!) :P Se hur det gick! Haha.

Sen så ringde min lilla lur i fredags så blev jag medbjuden på ålandsfärjans dragspelskryssning. Så i söndags (innan baksmällan lagt sig) satt jag mig på bussen till sthlm å drack whiskey. Är huvet dumt får kroppen lida heter det va? Inatt, tre flaskor Fishermans senare hade jag fantastiskt roligt. Däremot idag, ska jag tala om. Är nog den kämpigaste dagen nånsin. Nu blire sömn till på fredag tror jag :P

Tack för en fantastisk helg!

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt collage ( stavning ) ! har verkligen haft de underbart i helgen Ida!
    saknar dej redan <3

    SvaraRadera
  2. Hm upp med dig unge!!!! Ny dag nya möjligheter hahaha. Eller stanna i dvala !!!! Ha en bäst dag i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Haha, försöker hålla mig vaken nu, mina ögon går i kors typ haha. Sovit hela natten men ändå sliten som faen. Sjungit lite mycket å överröstat lite många dragspel på båten så folk bara skrattar åt mig när jag pratar idag haha!

    SvaraRadera