fredag 15 maj 2009

Helg å VG!

Dieter är svåra saker, speciellt när någon lämnat en låda kladdkaka i min frys å nougat-nötkakor i en ask i mitt skafferi :P Så jag skjuter upp dietstarten till på måndag. Ska köpa mig en påse chips till kvällen, som firande att jag (förhoppningsvis) klarat matteproven, annars blire tröstchips :P

Jag fick VG med bara en massa bra omdömmen för min uppsats om Romer och även på min debatterande uppsats; Kunskap ger makt! (Vi skulle skriva en debatterande artikel om något som var viktigt för folket under upplysningen).. VG! :D


Snart kommer pojkarna i mitt liv hit (Johnny å Newton), vi ska först göra matteprov och sen blire chips å mys i min numera mindre fula TV-soffa, tack Anna å annas mamma för överkastet!

2 kommentarer:

  1. Hej Ida! I stället för chips som är så onyttiga,så är det lika gott att dippa morotsstavar i någon god dipsås du kan göra själv.

    SvaraRadera
  2. Tack Maud för tipset.. Nåt tips på goda dipsåser man kan göra själv? :)
    kramar!

    SvaraRadera