fredag 15 maj 2009

LCHF och prov

God morgon världen.
Jag skulle så stort kliva upp klockan åtta imorse, men vaknade inte ens på riktigt när Johnny pussade mig hejdå imorse.Mina ögon öppnade sig sakta för en halvtimma, så nu äre bara å sätta fart! Frukost först självklart, hjärnan behöver mat och energi.

Har bytt diet nu till LCHF dieten, fick magkatarr (igen) å då måste jag kunna få äta fil eller yoghurt på morgonen för att magen ska hålla sig i shack. Men LCHF dieten får man äta mjölkprodukter och lite mer variation på grönsaker. Känns bra :)

Snart helg, äntligen säger vissa, hjälp säger jag. Har miljarder med läxor att ägna hela helgen åt så det där äntligen helg uteblir. Stora DelProv i psykologi och matematik idag även :( Well, well. Bara att ta tag i mig själv å få allt gjort. Efter frukost. Man behöver mat.

Längtar till på tisdag, då ska jag å mor till Ikea å shoppa loss :) Gardiner å annat fint till min lägenhet som jag fömodligen måste säga upp.. Ska lägga ut en annons på lägenheten på blocket om att jag hyr ut den Augusti till december. Hoppas nån nappar, det är en fin lägenhet!

Nu frukost :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar